Florence Pugh er ambassadør for Tiffany & Hvad
For nylig har den 27-årige Florence Pugh ikke været i stand til at undgå rampelyset. Den britiske skuespillerinde medvirkede i Christopher Nolans seneste film, “Oppenheimer”, som konstant har modtaget strålende anmeldelser siden premieren for to uger siden. Dens rolle er dog også væsentlig uden for erhvervslivet. Hun blev inviteret til at samarbejde med en kendt amerikansk luksusjuveler og specialforhandler. Så det er officielt- Florence Pugh er ambassadør for Tiffany & Co.
Mærkets feminine ånd
Gennem årene har Tiffany & Co. det var forbundet med mange ikoniske øjeblikke i popkulturen. Deres flagskibsbutik på Fifth Avenue i New York, ofte kaldet “Tiffany’s Flagship Store”, er blevet et symbol på luksus og romantik. Mærket bekymrer sig også om sit upåklagelige image og samarbejder omhyggeligt med stjerner. Florence Pugh er dog et godt eksempel for mange kvinder. Rollen som Amy March i tilpasningen af ”Little Women” gav hende international berømmelse og en Oscar-nominering i kategorien Bedste kvindelige birolle.
I den seneste film “Oppenheimer” spiller skuespillerinden en forførende psykiater, der er forelsket i hovedpersonen. Den unge, talentfulde, stigende stjerne i alle former for biograf præsenterede sin karakter mesterligt og opnåede anerkendelse fra hele verden. Ikke underligt, at Tiffany & Co besluttede at udnævne hende til det nye ansigt for deres brand. ” Jeg er glad for at kunne annoncere dette samarbejde ” – Pugh skrev på Instagram. “En lige så speciel dag, da jeg optog denne kampagne, fordi jeg stadig skjulte mit barberede hår på det tidspunkt. Tak fordi du giver mig lov til at være mig selv “.
Florence Pugh er ambassadør for Tiffany & Co og deres unikke smykker
Mærket inviterede sine ambassadører til at samarbejde om at præsentere den seneste kampagne, der introducerer en udvidelse af deres velkendte kollektion Tiffany Lock. Tiffany Lock er et unikt stykke med en rig historie, der går tilbage til virksomhedens begyndelse i 1800. Disse hængelåse, med det karakteristiske Tiffany-emblem, havde oprindeligt en praktisk funktion, men med tiden forvandlede de sig til et symbol på kærlighed og engagement. Par begyndte at udveksle dem som bevis på deres følelser, og med tiden blev de det et synonym for ubrydelige bånd mellem elskende.
“Vi er begejstrede for at præsentere nye udtryk for Tiffany Lock-temaet,” sagde Alexandre Arnault, executive vice president for Tiffany & Co. “Vores husambassadører fremviser nye designs i en kampagne, der er forankret i ideen om kærlighed, som har været central i vores brands DNA siden grundlæggelsen i 1837.” Den udvidede kollektion appellerer derfor til alle køn og byder på et alsidigt udvalg af smykker, bl.a vedhæng, ringe, øreringe og armbånd. Hver stjerne i kampagnen er fremvist i Locks seneste designs, hver med et kraftfuldt udseende et symbol, der repræsenterer ubrydelige bånd. Udnævnelsen af Florence Pugh som ambassadør for Tiffany&Co var utvivlsomt et fantastisk markedsføringstiltag for mærket, der ligesom skuespillerinden ønsker at sprede positive værdier i den moderne verden.
Efterlad en kommentar