“Calvins or Nothing” – atleter i hovedrollen
Luksusmærket Calvin Klein er kendt for at sælge sportstøj af høj kvalitet. Af denne grund inviterer den berømte atleter til mange af sine reklamekampagner. Det gør det for at promovere sine produkter i forbindelse med fysisk aktivitet, en sund livsstil og sportsånd. Disse kampagner har derfor til formål at kombinere brandets image med de værdier og forhåbninger, der er relateret til sport. “Calvins eller ingenting” dette er endnu et forsøg på dette koncept. Kampagnen fokuserer på promovering af en linje af undertøj med kendte navne inden for sport. Det har til formål at understrege både æstetikken og funktionaliteten af undertøjet, samtidig med at det formidler et billede af selvtillid, energi og en aktiv livsstil.
Se og føl dig godt
Mærket ved udmærket, hvordan man opbygger et positivt image på markedet. Han vil gerne gøre dette forbinder sine produkter med fysisk aktivitet, succes og beslutsomhed, som atleter repræsenterer. Denne form for samarbejde er med til at skabe et stærkt bånd mellem brandet og forbrugere, der identificerer sig med de værdier, der repræsenteres af mennesker, der er stærkt forbundet med fysisk arbejde. Som vi nævnte, er dette ikke den første kampagne, der ønsker at popularisere disse værdier. Calvin Klein demonstrerer mesterligt smukke, muskuløse kroppe klædt i hendes subtilt og figursmigrende undertøj.
Calvin Klein er kendt for sin ikoniske “My Calvins”-kampagne fra 2019, hvor kendisser, herunder atleter, poserer i mærkets undertøj. Denne kampagne indeholdt blandt andet: tennisspillere, basketballspillere, fodboldspillere og surfere, såsom Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry og andre. Mærket var også den officielle sportstøjspartner for Major League Soccer (MLS), den amerikanske fodboldliga. Som en del af dette samarbejde lavede hun kampagner med fodboldspillere som f.eks David Villa eller Graham Zusi.
“Calvins eller ingenting” – hvad kan vi forvente?
Den seneste kollektion annonceres af ansigter Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi og Mary Fowler. Fælles for ovennævnte kvinder er, at de alle er professionelle fodboldspillere. Alle fem spillere har succes i kvindefodboldens verden og repræsenterer deres lande på den internationale arena. Selvom de kommer fra forskellige lande (Morgan fra USA, Kelly fra England, Dali fra Algeriet, Iwabuchi fra Japan, Fowler fra Australien), deler de en passion for fodbold og er kendt for deres færdigheder, talent og engagement i udviklingen af kvinders fodbold.
Selve kampagnen, udødeliggjort af Brianna Capozzi, fører os ind i hver kvindes intime sfære og viser deres urokkelige selvtillid og sanselighed. Ved at bruge udtryksfulde nærbilleder og fulde rammer understreger Capozzi også mangfoldigheden og multidimensionaliteten af hvert enkelt individ. Det fejrer både deres styrke og sårbarhed, som er vigtige elementer i denne kampagne.
Kampagnen udødeliggjorde Calvin Klein-støbningen i moderne bomuldsundertøj. Alt dette kombineret med enkle, høje denimbukser de henviser til klassiske, enkle og brede stilarter fra 90’erne.Derudover er der ingen mangel på beskåret og klassiske trucker jakker, der tilføjer karakter til hele stylingen. Karakteristiske T-shirts med mærkets logo blev også fremhævet, som er et uundværligt element i hver udgivet kollektion. ” Calvins or Nothing” vil snart blive vist på Calvin Kleins sociale mediekanaler såvel som på attraktive steder rundt om i verden.
Efterlad en kommentar